Aanmelden

Gezellig Lunchen en Dineren bij ’t Slot Oosterhout

’t Slot Oosterhout is een sfeervolle restaurant gelegen aan de Markt in Oosterhout, waar gezelligheid en smaak samenkomen. Bezoekers prijzen de prachtige inrichting en de warme ambiance die uitnodigt om te genieten van een heerlijke lunch of diner. Het vriendelijke en attente personeel zorgt ervoor dat elke gast zich welkom voelt en goed wordt bediend.

Het menu biedt smakelijke gerechten zoals pinsa’s, die met zorg worden bereid om een aangename eetervaring te garanderen. Hoewel er soms kleine verbeterpunten zijn, zoals de temperatuur van de gerechten, overheerst de positieve indruk van de gastvrijheid en de prettige sfeer. Het Slot is daarmee een fijne plek om ontspannen te genieten in het centrum van Oosterhout.

Of je nu komt voor een snelle lunch of een gezellige maaltijd, ’t Slot Oosterhout biedt een toegankelijke en warme omgeving die uitnodigt tot herhaling. De combinatie van smaakvol eten en een gastvrije ontvangst maakt het tot een aanrader voor locals en bezoekers.

Kalenderweergave

Google Reviews

4,4
45 beoordelingen
  • Leo Boeren
    Leo Boeren
    in de afgelopen week

    Binnen en buiten veel tafels. Buiten grote parasols erboven. Bediening is vriendelijk en wc's zijn schoon, wel op 1e verdieping helaas. Wij probeerden de kipsate en de carpaccio, beiden waren voortreffelijk. Zoy dit restaurant van harte aanbevelen.

  • Ria Gabriels
    Ria Gabriels
    een week geleden

    Mooie zaak, goede sfeer, correcte bediening. Eten ook goed, alleen wordt er erg veel het gemis van hoofdonderdelen van het gerecht opgevuld met sla, sla, en nog eens sla. Heel jammer

  • Ad Ford
    Ad Ford
    2 weken geleden

    We werden door Wilfried van Victor Boeren richting deze locatie gestuurd om van een heerlijke lunch te genieten. Het aankomdigings bord wat voor de ingang van het restaurant stond was pakkend genoeg om mij over te halen om met ons gezelschap naar binnen te gaan. Mij viel onmiddellijk de gezellige sfeer binnen op, plafonds die prachtig zijn, een hele muur waar een soort potjes met allerlei soorten en maten kunstbloemen in stonden, speels interieur met verschillende stoelen banken en tafels. Het eten was echt heel goed, de zoete aardappel friet was lekker warm, bakje met mayo had iets groter mogen zijn. Had een hamburger besteld, deze was ook zeer smakelijk. Vrouwtje had een sate schotel, heb hier wat stukjes van geproefd, textuur en smaak was heerlijk. Was een absoluut succes om in dit restaurant een hapje te gaan eten. Absolute aanrader om hier binnen te lopen. We waren hier op een vrijdag middag en het was flink druk. Wil adviseren om op weekend dagen te reserveren. Dan ben je zeker van een plekje. Absolute aanrader in mijn optiek

  • Leo Tiggelman
    Leo Tiggelman
    een maand geleden

    Heerlijke lunch genoten.

  • Marit Kuijten
    Marit Kuijten
    een maand geleden

    Onwijs mooie & sfeervolle locatie! Vriendelijk personeel. Ik ben hier verrast met mijn babyshower en heb enorm genoten van de high tea. Ook kun je hier heel lekker lunchen.

Claim listing

Beheer je eigen locatie!

Pas je locatie aan, beantwoord beoordelingen, upload foto's en meer om klanten te laten zien wat jouw lunchroom speciaal maakt.
Je account wordt automatisch aangemaakt op basis van de gegevens die je hieronder invoert. Als je al een account hebt, gelieve inloggen.

Selecteer plan

Vul het formulier in

Wachtwoord moet minimaal zijn 8 tekens en moet bevatten:
Eén hoofdletter, één cijfer, en één speciaal teken
Maximale bestandsgrootte: 1 MB.