Restaurant De Oude Veiling in het hart van Aalsmeer biedt een gezellige eetcafé-sfeer waar je heerlijk kunt eten en drinken. Bezoekers waarderen de vriendelijke ontvangst en de mogelijkheid om zelf een tafeltje uit te kiezen, wat bijdraagt aan een ontspannen gevoel. Ondanks de drukte blijft de service goed en wordt er met zorg gewerkt door het personeel. Het menu presenteert goed geprijsde gerechten met ruime porties, waarbij flexibiliteit zoals het vervangen van kip door saté wordt gewaardeerd. De combinatie van een sfeervolle ambiance en kwalitatief hoogstaand eten maakt deze locatie ideaal voor een gezellige avond uit.
René van Druten
in de afgelopen weekBently Rolf
in de afgelopen weekInteressant, middelgroot restaurant en pub. Het was er tot na 17.00 uur erg druk. De menukaart is beperkt, maar wat ze serveren is heerlijk. Ik had de ossenhaas met 3 spiesjes, mmm.
Bogna Bonek-Podżarow
3 weken geledenRowdy
3 weken geledenHeerlijk genieten leuk personeel en zeker de moeite waard om te bezoeken
Jelle
een maand geledenNog nooit geweest was hier met een date het eten was echt top en lekker dus zeker aanrader De service was wat minder snel maar het restaurant zat ook voor 70 procent gevuld op een zondag dus logisch dat het minder snel gaat De sfeer ja restaurant in een goeie poging het op een oude veiling te laten lijken probeer dan op ze minst iets meer levende planten of sfeer te geven maar al met al een aanrader en goed gegeten