In het charmante Grolloo biedt Cafe Restaurant “Gerrie” een gezellige plek voor een ontspannen maaltijd met een persoonlijke touch. Dit restaurant staat bekend om zijn vriendelijke personeel en de smakelijke, huiselijke gerechten zoals de Drentse tosti en de uitsmijter Gerrie, die je met een volle buik weer naar buiten laat gaan. Gasten genieten hier ook van een goede cappuccino en een mooi terras waar het aangenaam vertoeven is bij mooi weer. De uitgebreide bierkaart en zorgvuldig getapte bieren maken het plaatje compleet voor liefhebbers van een goed glas. Ondanks de drukte blijft de bediening professioneel en attent, wat bijdraagt aan een fijne eetervaring. Een absolute aanrader voor iedereen die authentiek en gezellig wil eten in Grolloo.
dennis o
in de afgelopen weekNu al 3 keer in korte tijd wezen dineren, vrolijk personeel, uitgebreid menu en een gemoedelijke sfeer! Ik kom hier zeker nog vaker terug.
Hans van der Honing
een week geledenHeerlijk om even te zitten en te genieten van een pilsje en bitterballen. Prima plek voor een tussenstop tijdens een toertochtje in een prachtige omgeving.
Wietsche Poort
een week geledenLeuk terras.
John Kranenburg
2 weken geledenAltijd goed
Eric Jong, de
3 weken geledenVandaag gegeten bij Gerrie in Grolloo. We begonnen met een voortreffelijke mosterdsoep met brie. Creatief en erg smaakvol. Hoofdgerecht een Steak Gerrie. Medium rare. Geweldig goed klaargemaakt. Frietjes, gebakken krieltjes en een schaaltje sla. Echt heerlijk. Als nagerecht een Drentse wafel met warme kersen, een dot slagroom en een softijsje. Ook erg lekker. De bediening was ongedwongen net als de sfeer in het restaurant. Veel prulletjes als aankleding. Al met al een prima ervaring. Voor herhaling vatbaar.