Havenrestaurant Panorama aan de Biesboschweg is een toonaangevend restaurant in het hart van Drimmelen, waar bezoekers genieten van een voortreffelijke combinatie van smaak en gastvrijheid. Gasten prijzen de voortreffelijke gerechten die worden geserveerd als ware kunstwerken op het bord, met een topkwaliteit die telkens weer indruk maakt. De bediening wordt als uiterst vriendelijk en klantgericht ervaren, met een warme uitstraling die het dineren tot een bijzondere ervaring maakt. Of je nu snel wilt lunchen voor een rondvaart of uitgebreid wilt dineren na een dag op het water, dit restaurant biedt een vlotte service en een gezellige, uitnodigende sfeer. Havenrestaurant Panorama is dan ook een absolute aanrader voor wie op zoek is naar een onvergetelijke smaakbelevenis in Drimmelen.
Roger Dillen
in de afgelopen weekAlleen iets gedronken 🥂 maar leuke bediening 👍 en mooi zicht op het water 👏👍
Sylvia Möhle
een week geledenGeweldig terras met een fantastisch uitzicht en zeer vriendelijke bediening; aan al onze wensen werd voldaan, en zelfs extra ketchup was geen enkel probleem. Absoluut fantastisch, we komen zeker terug. BEDANKT!
Bert van Bergen
een week geledenHet eten was bij ons allemaal heel erg lekker. Mijn Tournedo heb ik zelden zo lekker gegeten. Marcel, bedank voor het lekkere eten wat jij voor ons gemaakt hebt. (Zelfs de frietjes en broodjes waren erg lekker, het vlees lijkt wel van Havermans)
Arie van Loon
een week geledenWij hebben gisteren enorm genoten van de trouwdag van onze dochter en schoonzoon bij restaurant Panorama. De prachtige locatie en de warme, gastvrije sfeer maakten deze bijzondere dag direct compleet. Het eten was fantastisch: smaakvol, prachtig gepresenteerd en tot in de puntjes verzorgd. Ook de vriendelijke, attente en professionele bediening zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. Dankzij de uitstekende organisatie, het heerlijke eten en de topservice is deze dag voor ons onvergetelijk geworden. Hartelijk dank aan het hele team voor jullie bijdrage aan een prachtige herinnering!
kees schrauwen
een week geledenMooie lokatie en vriendelijk en aardig personeel. Hier kijk je je ogen uit mooi uitzicht ook nog.