Zuyder is een prachtig gelegen restaurant in Almere waar je kunt genieten van een smaakvolle lunch of diner in een gezellige ambiance. Gasten waarderen hier vooral de attente service en de smaakvolle gerechten, zoals de populaire Zuyder burger met de perfecte balans tussen kip en jalapef1o. Ook wordt er aandacht besteed aan speciale wensen, bijvoorbeeld met glutenvrije opties, wat het een toegankelijke plek maakt voor iedereen. De vriendelijke bediening en eigenaar zorgen ervoor dat je je meteen welkom voelt. Hoewel het binnen soms wat tocht kan zijn bij open deuren, wordt dit ruimschoots gecompenseerd door de uitstekende kwaliteit van het eten en de prettige sfeer. Of je nu komt voor een ontspannen lunch of een gezellige avond met vrienden of familie, Zuyder in Almere is een aanrader waar je graag terugkomt.
Anastasiia Aleksandrova
in de afgelopen weekWe hebben dit restaurant vandaag bezocht en over het algemeen een zeer prettige ervaring gehad. Het eten was uitstekend en er valt vrijwel niets aan te merken op de keuken. Het enige kleine puntje van kritiek is dat de Eggs Benedict niet helemaal op de traditionele manier bereid was. De zalmsalade maakte dit echter ruimschoots goed – die was voortreffelijk. De keuken voldeed ook aan al mijn verzoeken, wat ik zeer op prijs stelde. Wat betreft de bediening is er nog ruimte voor verbetering. De ober zag ons aankomen en wees ons een tafel, maar leek niet gehaast om ons de menukaart te brengen, wat een beetje vreemd aanvoelde. Het bestek zou ook wel een upgrade kunnen gebruiken, want het vertoont slijtage en is aan vervanging toe. De koffie was uitstekend. Al met al zou ik zeker terugkomen, want het eten was echt heerlijk.
Annette Langereis
in de afgelopen weekStefanie Veen
een week geledenMet een groep meiden en kinderen wilden we hier gezellig koffie drinken, maar bij aankomst bleek het restaurant nog gesloten te zijn. Uiteindelijk kregen we te horen dat het personeel zich had verslapen. Na enige tijd kwam er alsnog iemand om open te gaan. We hadden hiervoor wel excuses ontvangen, maar het was jammer dat er verder geen tegemoetkoming of iets van compensatie werd aangeboden. Daarnaast vielen de drankjes en het eten deze keer wat tegen. We zijn hier in het verleden vaker geweest en hadden toen een betere ervaring, dus dat maakte de teleurstelling groter. Hopelijk was dit een incident en wordt de service weer zoals we gewend waren.
Dri3 3
een week geledenServeerster loog dat je alleen kon eten als je gereserveerd had. Terwijl gelijkertijd mensen gingen zitten en door haar geholpen werden zonder een reservering. Die vertelde het ook dat ze geen reservering hadden ingediend.
Madelon Cornelisz
2 weken geledenIk kom hier graag en mijn vrienden inmiddels ook. Dit is de perfecte borrelstek. Heerlijk terras in de zomer, leuke kinderhoek en leuke feestjes in de wintermaanden. Hier nog echt persoonlijke service, probeer zeker de cocktails! Ook honden zijn van harte welkom.